Článek zveřejněn 27. září 2019

Google Tag Manager

Představení

Úvodem Možná jste několikrát zažili situaci, že jste potřebovali na Váš web, e-shop implementovat měřící kódy a Váš IT člověk se néé a néé k tomu dostat. Představte si službu, která všechny tyto měřící kódy shrne do jednoho kódu a tím to nekončí. Ano, bavíme se o Google Tag Manageru. Co je dobré si říci pro začátek, tato služba je zcela ZDARMA. Google Tag manager, také známý jako správce značek Google, ve zkratce jako GTM. Google Tag Manager


Hlavní výhody

Hlavní výhodou je, že Váš IT nebo webmaster vloží do zdrojového kódu pouze jeden kód, ale přitom obsahuje X měřících kódů již v samotném nastavení Google Tag Manageru. Jednoduše řečeno, nemusíte už později nikoho žádat ani prosit se o vložení dalšího měřícího kódu, vše už děláte pouze v prostředí GTM. Výhody GTM Jedne měřící kód ve zdrojovém kódu vašich www nebo e-shopu, zmenšení HTML kódu a zajištěno rychlejší načítání. Uprava a nasazení měřících kódů bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Možnost vkládání kódů i třetích stran jako je například Facebook Pixel. Historie změn, jednoduše vypátráte, kdo a kdy udělal změnu v měření.

Jak ho získám?

Pro využívání Google Tag Manageru není potřeba nic instalovat. Jedná se stadnardně o online nástro jposkytovaný ze strany Googlu. Jediné, co je potřebí je mít účet u společnosti Google, kde je zapotřebí se pod Vaším účtem přihlásit.

Přihlášení pod Google Tag Manager uděláte následovně. Otevřete si URL adresu tagmanager.google.com a přihlašte se, nebo případně si zaregistrujte účet u společnosti Google.

 

Konzultace online marketingu
blog thumb
25 února 2019

Slovnik PPC reklamy

Pojďte si v tomto článku připomenout nejčastější slovník a pojmy k PPC reklamě...

Přečíst článek
blog thumb
16 března 2019

5 nejčastějších SEO chyb

V tomto článku si řekneme, jaké nejčastější chyby se dělají u optimalizace ...

Přečíst článek