PŘÍPADOVÁ STUDIE

Valentýnská kampaň pro letní festival

Autor studie - Kristýna galejová, PPC specialista

Prodané vstupenky za 743 tis. Kč s investicí 16.099 Kč

Byli jsme osloveni k zajištění internetové propagace letních festivalů, kdy hlavním cílem bylo navýšení prodeje vstupenek. Byla navržena Valentýnská kampaň, která apelovala na uživatele, aby darovali své polovičce dárek z lásky ve formě lístku na festival. Lístky na festival v období kampaně byly za zvýhodněnou cenu 620 Kč se slevou 100 Kč. Délka propagace činila 14 dní s investicí do reklamy 18.000 Kč.

Zvýšení prodeje vstupenek v období Valentýnu.

Požadavek klienta

Postup a výsledek

Valentýnskou kampaň jsme vyhodnotili jako velmi podařenou, kdy sleva na vstupenky byla vnímána pozitivně a u většiny veřejnosti se vyřešil dárek k tomuto svátku. Za investici do reklamy 18.000 Kč jsme zajistili prodej vstupenek v hodnotě přes 740 tis. Kč a prodaných vstupenek 1199.