Článek zveřejněn 21. července 2019

Co je to responzivita?

Responzivní design

Jen za poslední rok vzrostl počet příchodu na web z mobilního telefonu o 33%. Právě díky chytrým telefonům jsou dnes lidé online prakticky kdekoliv a kdykoliv, nakupují přes eshopy, vyhledávají informace,… Je ale na tohle připraven i váš web?

Je tu 21. století

V této době je ještě stále většina webových stránek navržena pro klasické počítače nebo notebooky. Jejich prohlížení vás tedy stojí hromady a hromady přibližování, oddalování a scrollování k vyhledání informací, které potřebujete. Právě toto zdlouhavé vyhledávání návštěvníka ve většině případech odradí, přemístí se radši ke konkurenci a vy tak přicházíte o potencionálního zákazníka.

Co možná nevíte?

Takže obecně. Co to stále omílané responzivní zobrazení vlastně znamená? Jednoduše právě to vám umožňuje prohlížet si webové stránky rychle a pohodlně bez ohledu na to, z jakého zařízení. Ať už se tedy jedná o stolní počítač s maximálním rozlišením, notebook, laptop, tablet nebo chytrý telefon. Responzivní web se vám okamžitě při načtení stránky přizpůsobí danému displeji.  

CO MOŽNÁ NEVÍTE

Když trochu zabrouzdáme do statistik zjistíme, že 80% populace vlastní mobilní telefon. Z toho 1 miliarda jsou chytré telefony. Telefon je poté dnes již tak nedílnou součástí života lidí, že 89% z nich otevře internetový prohlížeč hned několikrát denně. Představte si, že například sedíte v přeplněné čekárně, jedete ve vlaku, nebo máte obědovou pauzu. Proč právě tohoto volného času nevyužít a nezařídit věci, co by vás čekali doma hned, právě pomocí chytrého telefonu. Takto dnes přemýšlí většina lidí.

Mám responzivní web, e-shop nebo aplikaci?

Ptáte se, jak zjistit zda vaše stránky tohle splňují? Jednoduše si to můžete ověřit přes odkaz: AM I RESPONSIVE? , kde stačí zkopírovat adresu vašich stránek a přes tlačítko GO! se právě o tomto faktu ihned přesvědčit. Není zobrazení vašich webových stránek ideální? Nevěšte hlavu, řešení není vůbec složité. Stačí nás kontaktovat a domluvit si nezávaznou konzultaci, kde probereme vaše možnosti a to, jak vám můžeme pomoci s tím, aby jste již díky nezbytnosti této doby nepřicházeli o další zákazníky.

 

Konzultace online marketingu
blog thumb
25 února 2019

Slovnik PPC reklamy

Pojďte si v tomto článku připomenout nejčastější slovník a pojmy k PPC reklamě...

Přečíst článek
blog thumb
16 března 2019

5 nejčastějších SEO chyb

V tomto článku si řekneme, jaké nejčastější chyby se dělají u optimalizace ...

Přečíst článek