Článek zveřejněn 21. října 2019

Co je to PEREX článku?

Jde o úvod článku

Perex článku je krátký úvod článku, který bývá v rozmezí 2 až 5 vět. Představte si výpiš článků na nějakém blogu. Každý článek má svůj titulek, případně podtitulek a pod ním je krátký text, který je většinou zakončený třemi tečkami. Google Tag Manager


K čemu je PEREX dobrý?

Díky perex článku můžete upoutat čtenáře a díky tomu si článek rozklikne a přečte si jej celý. Jde o nastínění obsahu samotného článku, aby si uživatel udělal určitou představu o tom, co se dozví po rozkliknutí a jeho přečtení.

Zaujmout za 4 vteřiny?

Přesně čtyři vteřiny má Váš článek na to, aby zaujal. Dnes je standard, že různé firmy píší články na různá témata a najít k jednomu tématu 20 článků není vůbec problém. Jak docílit toho, aby zrovna Váš článek si daný čtenář přečetl? Pojďme se na to podívat detailněji.

Kvalitní titulek je král!

Vytvořit poutavý titulek, který bude bavit, lákat a zároveň sdělí myšlenku je umění. Ve většině případů, zda si čtenář rozklikne Váš článek bude díky Vašemu nadpisu. Titulek by neměl lhát, měl by dávat pravdivé informace a v základu informuje.

Obsah, tělo textu

To, že si čtenář rozklikl Váš článek neznamená nutně výhru a nemáte jisté, že si jej přečte celý. Vytvořte takový článek, který bude obsahovat unikátní informace a budou zároveň předávány hravou a poutavou formou, samozřejmě záleží na tématu. Češi mají rádi sarkasmus, nebojte se článek poněkud připepřit. Když píšete, tak píšete? Chyba, délka článku by neměla být odrazující a rozhodně ho čleňte do odstavců. Dejte si pozor na velikost písma, typ písma a jeho řez. Také barva dost ovlivní čitelnost. Pozor také na podklad! Není nic horšího, než číst skvělý článek na černém podkladě s bílým písmem. Bolí z toho oči a zbytečně ztrácíte body. Šířka článku by rozhodně neměla být přes celou šíři těla stránky. Je dokázané, že se mnohem lépe čtou články, které jsou v užším sloupci (jako tento článek) a nemusíte očima přejíždět přes celou obrazovku zařízení.

Kdykoliv něco "odrbete", vrátí se Vám to!

Dejte si při tvorbě článku záležet, aby jste opravdu napsali takový článek, který bude radost číst. Čtenář by si měl odnést potřebné informace, ale měl by to být i zážitek a impuls k opětovnému návratu.

 

Konzultace online marketingu
blog thumb
14 října 2019

Jak funguje SEO?

Víte, co rozhoduje o tom, zda se budte zobrazovat na prvních příčkách ...

Přečíst článek
blog thumb
25 února 2019

Slovnik PPC reklamy

Pojďte si v tomto článku připomenout nejčastější slovník a pojmy k PPC reklamě...

Přečíst článek
blog thumb
16 března 2019

5 nejčastějších SEO chyb

V tomto článku si řekneme, jaké nejčastější chyby se dělají u optimalizace ...

Přečíst článek