VÝVOJ WEBOVÝCH APLIKACÍ

Digitalizace procesů

Vývoj webových aplikací zjednodušuje procesy v organizacích a zvyšuje efektivitu. Převádí běžné procesy do digitální podoby. Webové aplikace zaměřujeme na Průmysl 4.0, kdy dochází k automatizaci výroby, evidence práce, výkazů a mnoho dalšího.

Proč mít webovou aplikaci?

Moderní doba si žádá digitálních řešení. Specializujeme se na výrobu aplikací, které automatizují procesy, ale i mobilní aplikace pro iOS a Android, které udělají vaši službu nebo e-shop atraktivnější.

Získejte rychleji informace, které se vás týkají

Mobilní aplikace iOS a Android

Firemní systémy, ERP, IS a jiné

Firemní systémy, ERP, IS a jiné

Domluvte si konzultaci

Pojďte s námi nezávazně probrat spolupráci. Vyplňte náš formulář a my se Vám ozveme.

Zakázkový vývoj aplikací

Navrhujeme aplikace řešené na míru, které zatraktivní Vaši firmu, pomohou zjednodušit firemní procesy a propojí Vás s Vašimi zákazníky. Rozsah aplikace se odvíjí od zadání a dle potřeb klienta, ale našim cílem je vyvíjet takové aplikace, která skutečně přináší užitek a u kterých se dá spočítat návratnost.

Webové aplikace pro plánování výroby a dodržování výrobních norem. Nastavte plány a sledujte výkon a efektivitu svých zaměstnanců v reálném čase.

Webové aplikace pro revize, opravy, kontroly a jiné servisní práce. Snadná evidence všech úkolů včetně statusu splnění. Automatické hlídání činností prostřednictvím e-mailu či SMS.

Webová aplikace zaměřená na interní komunikaci napříč celou organizací, včetně dokumentace, plánování výroby, řešení požadavků a žádostí napříč středisky a další. Přiřazení rolí, úkolů pro jednotlivá střediska / oddělení.

Webové aplikace pro skladníky, kteří mohou skenovat čárové kódy / QR kódy a mohou tak rychle do systému zařadit nové zboží a založit příjemku a nebo zajistit výdej zboží.

Vývoj webové aplikace pro výkaz práce. Výkaz odvedené práce jednotlivých pracovníků včetně spotřebovaného materiálu s možností napojení na účetní software pro fakturaci za odvedenou práci. Samozřejmostí je nastavení nákladové ceny, prodejní ceny a mnoho dalšího.

Vedoucí pracovníci např. mistři si mohou automaticky objednávat OPP pro své pracovníky. Lidé z kanceláře si objednají kancelářské potřeby a jiné. Odpadá administrativa a zajistí se BOZP.

Vývoj webových aplikací pro zpracování přijatých poptávek, které umí vygenerovat nabídku na základě nastavených pravidel. Ruční sestavení cenových nabídek, které jsou na výstupu v profesionáln.

Zvyšte efektivitu, snižte náklady a riziko lidského faktoru.

Snižte náklady
a zvyšte efektivitu!

Co bude za 5 let nevíme! Ale již nyní víme, že je čas na digitalizaci 4.0. Díky jednoduchým systémům se dají zjednodušit procesy, které přinesou úsporu času, zvýší efektivitu a zlepší firemní prostředí.

Digitalizace 4.0

DOPORUČENÍ OD ZÁKAZNÍKŮ

Jdete do toho s námi?

Líbí se vám naše práce? Informujte se o možnostech ohledně vývoje aplikace právě pro Vaše potřeby. 

Cookies

Informujte se o ceně a možnostech.

Vyhněte se zbytečným sankcím.