tvorba webových stránek a online strategie

ŘEŠETO

ŘEŠETO, český výrobce matrací
KLIENT ŘEŠETO
ROK 2018 - současnost
TYP Komplexní online marketing
ÚVODEM —

Online marketing pro českého výrobce matrací ŘEŠETO

Ryze český výrobce matrací značky ŘEŠETO s tradicí od roku 2001 nás oslovil s poptávkou po komplexním online marketingu. Mezi hlavní cíle patří budování značky na internetu.

Tvorba webových stránek pro ŘEŠETO matrace
ROK 2018 —

Tvorba webových stránek

Český výrobce matrací značky ŘEŠETO nás oslovil s modernizací webových stránek, které budou sloužit jako katalog produktů pro zákazníka s přehledem všech prodejců, kteří dnes jeho produkty prodávají. Stránky jsou dále určené i pro samotné partnery a prodejce kamenných prodejen, kde si mohou stáhnout katalogy a potřebné materiály.

Zákazník, který dnes přijde na webové stránky tak si může vygenerovat konfiguraci libovolného produktu s kterou může zajít k danému prodejci a ten zajistí objednání.

ROK 2019 —

Tvorba e-shopu

Realizace nového e-shopu přes platformu Shoptet, která je pro začínající e-shopy vyhovující volbou. Mohli jsme tak v krátkém časovém horizontu e-shop nastavit a připravit ke spuštění, což by e-shop na míru neumožňoval.

Dnes se výrazným způsobem mění podíl obratu mezi kamenným a online prodejem. A investuje se čím dál více do propagace e-shopu, který podporuje kamennou síť prodejen. Zákazník ma na výběr z více než 250 kamennných prodejen, kde si může objendávku vyzvednout.

Aplikace pro generování obchodních nabídek
Online —

Publikační plány

Kompletní správa sociálních sítí Facebook a Instagram kanálu, kdy pravidelně na týdenní bázi vytváříme příspěvky a budujeme fanouškovskou komunitu značky ŘEŠETO. Součástí publikačního plánu je kompletní grafický návrh včetně obsahu a zveřejnění na sociálních sítích.

Aplikace pro generování obchodních nabídek
Online —

Internetová reklama

Od samého počátku spolupráce pro klienta zajišťujeme internetovou reklamu, která přináší měsíčně klientovi obrat a nové zákazníky. Internetová reklama je dnes klíčovou aktivitou, která nejen, že získává nové zákazníky, ale buduje také povědomí o značce.

Můžete si níže otevřít zpracovanou případovou studii, která prezentuje dosažené výsledky u značky ŘEŠETO:

Zvýšení povědomí o značce a měs. obrat za 2.1. mil.

MÁTE ZÁJEM O PODOBNÝ PROJEKT?