fbpx

Většina firem nemá strategii pro generaci Z

Úvodem, co je generace Z?

Generace Z zahrnuje lidi narozené mezi lety 1997 až 2012 a samozřejmě sílí. Tito lidé dnes sílí a je o nich slyšet. Hlas této generace je v mnoha a na rozdíl od starší generace tvz. mileniálů jsou jejich názory doprovázeny i činy.

Je dnešní marketing připravený na generaci Z?

Dnes tři čtvrtiny marketérů se domnívá, že komunikace na generaci z je smysluplná. Pro pětinu má taková komunikace smysl jen ve spotřebních kategoriích, jako je móda, zábavní průmysl a elektronika. 

Mobilní formát reklamy je cestou ke generaci Z

Devět z deseti marketérů považuje za nejvhodnější mediální kanál k oslovení nejmladší generace sociální sítě. Druhé místo obsadila spolupráce s influencery (83 %), poté online bannery a platforma YouTube (51 %).

Jak poznám správně definované KPI?

Jak poznáte, že máte KPI správně definované? Příkladem může být určitá změna v metrice KPI o 15 %, což vás donutí zjišťovat, co se vlastně stalo. Samozřejmě, pokud je to +15 %, tak je to velmi příjemné zjišťování, ale pokud jde o -15 %, tak začínáte přemýšlet nad tím, co se stalo a jaké kroky bude zapotřebí udělat pro to, aby se KPI vrátilo zpět do své hodnoty/cíle.
Správně definované KPI vás nenechají nečinně sedět.

KPI s rozumem

Závěrem upozorňujeme, abyste se při určování  KPI soustředili na podstatné cíle a vyhýbali se měření hloupostí. Velké firmy se bez KPI neobejdou a menší firmy by se měly soustředit na klíčové statistiky.

Líbil se Vám článek?

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Získejte slevu na webové stránky nebo e-shop ve výši

-10%

Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!

Formulář

Co můžeme pro vás udělat? Prosím vyplňte jednoduchý formulář a my se s vámi spojíme.