PŘÍPADOVÁ STUDIE

Jihočeský Platan

Zákazník nás oslovil s požadavkem na přípravu kampaně na podporu povědomí o produktu Platan 11, který je nejprodávanějším pivem z portfolia značek Pivovarů Lobkowicz. Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o značce, posílit její identitu a podpořit prodeje.

Průzkum trhu

Chuť zvítězila u spotřebitelů piva Platan 11 v podílu 38%. V komunikační lince hraje hlavní roli „pravá chuť Jižních Čech

Ta pravá chuť

Na základě provedeného průzkumu trhu o pivu Platan 11 jsme zjistili, že lidé si toto pivo často spojují s jihočeským regionem. Pro mnohé také evokuje vzpomínky na příjemné chvíle strávené na dovolené.

Průzkum trhu

Turista s láskou k pivu

Průzkum trhu a data o chování zákazníků na webu ukázaly, že cílová skupina se nachází ve věku 35–65 let. Na základě tohoto průzkumu je naším typickým zákazníkem turista s oblibou v pivu, převážně muž okolo padesátky, přičemž muži tvoří 70 % podílu konzumentů piva.

Pivo

Klíčový vizuál Jižních Čech

Mezi typická místa jihočeského regionu patří Holašovice s tradičními domy, Český Krumlov a Třeboň se svými rybníky. Všechny tyto tři rysy tvořily základ klíčového vizuálu.

Holešovice
Krumlov
KV1
KV2
KV3
Získáme i vám nové zákazníky
Konzultace ZDARMA

Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:

Kontaktovat telefonicky

nebo

Získejte dotaci až
85% na projekt
dny
hodiny
minuty
vteřiny
Kreativní vouchery III. , projekt Ministerstva Kultury