Brand kampaně jsou velmi efektivním nástrojem pro rozvoj vaší značky a budování povědomí o vašich produktech či službách. Typické pro brand kampaně a vyhodnocení efektivity je počet impresí a prokliků.
Spak je přední výrobce kečupů a ochucovadel, který se specializuje na kvalitní a chutné produkty pro spotřebitele. Založený ve střední Evropě. Spak kombinuje tradiční receptury s inovativními technologiemi tak, aby nabízel širokou škálu chutí a variant kečupů, marinád, omáček a dalších ochucovadel.
Nová produktová řada Master byla tématem kampaně. Cílem bylo uvedení této nové řady na český trh.
Počet impresí nad 3,5 mil.
Výroba speciální landing page s Master řadou + nastavení analytiky.
Nastavení kampaní pro Google Ads. Zaměřeno na obsahovou síť tj. bannerové plochy.
Nastavení kampaní pro Google Ads. Zaměřeno na obsahovou síť tj. bannerové plochy.
Nasazení bannerových formátů v rámci Facebook a Instagram kanálu.
Kampaň na uvedení nové produktové řady Master přinesla přes 7.900 prokliků při ceně 0.014 Kč / proklik. Bannerové formáty v jednotlivých kampaních se zobrazily v počtu 4.1 mil.
Všechna práva vyhrazena ©2023 powered by YASHICA DIGITAL. Nekopírujte tento web, uškodíte své karmě.
Vyplňte nám prosín kontaktní údaje a my se Vám ozveme.
Možná je škoda v tuto chvíli odejít a nevyužít bezplatné konzultace.