PŘÍPADOVÁ STUDIE

Brand kampaň s 4,1 mil. impresí

Spak

Brand kampaně jsou velmi efektivním nástrojem pro rozvoj vaší značky a budování povědomí o vašich produktech či službách. Typické pro brand kampaně a vyhodnocení efektivity je počet impresí a prokliků.

Spak ad
SPAK

Spak má šmak!

Spak je přední výrobce kečupů a ochucovadel, který se specializuje na kvalitní a chutné produkty pro spotřebitele. Založený ve střední Evropě. Spak kombinuje tradiční receptury s inovativními technologiemi tak, aby nabízel širokou škálu chutí a variant kečupů, marinád, omáček a dalších ochucovadel.

S čím potřeboval klient pomoci?

Nová produktová řada Master byla tématem kampaně. Cílem bylo uvedení této nové řady na český trh.

Cíl kampaně

Počet impresí nad 3,5 mil.

01
Landing page

Výroba speciální landing page s Master řadou + nastavení analytiky.

02
Google Ads

Nastavení kampaní pro Google Ads. Zaměřeno na obsahovou síť tj. bannerové plochy.

03
Seznam

Nastavení kampaní pro Google Ads. Zaměřeno na obsahovou síť tj. bannerové plochy.

04
Reporting

Nasazení bannerových formátů v rámci Facebook a Instagram kanálu.

Ukázka kreativy

Spak_branding
Spak_branding
SHRNUTÍ VÝSLEDKŮ

Kampaň na uvedení nové produktové řady Master přinesla přes 7.900 prokliků při ceně 0.014 Kč / proklik. Bannerové formáty v jednotlivých kampaních se zobrazily v počtu 4.1 mil.

Počet impresí
0 mil.
Prokliků
0
Cena v Kč / zobrazení
0
Investice
0 tis. Kč

Správa sociálních sítí

Potřebujete úspěšný online marketing?
Konzultace ZDARMA

Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:

Kontaktovat telefonicky

nebo