NÁPOVĚDA ONLINE MARKETINGU

Co je Dropshipping

Dropshipping je obchodní model, ve kterém maloobchodní prodejce nabízí zboží svého velkoobchodního dodavatele či přímého výrobce. V online marketingu se toto děje u e-shopů, kdy vy jako maloobchodní prodejce nabízíte zákazníkům zboží svého velkododavatele a nemusíte ho mít fyzicky na skladě. Nově vytvořené objendávky rovnou směřujete na svého velkoobchodního dodavatele, který zajistí zabalení a expedici. Bavíme se o obchodním modelu, kde není příliš velká marže a pohybuje se mezi 3 až 15% v závislosti na typu sortimentu, který nabízíte.

Výhody Dropshippingu

Hlavní a nespornou výhodou dropshippingu je, že prodejce nemusí držet spoustu zboží na skladě a v prvopočátku podnikání máte nízké náklady do takového podnikání. Ve většině případů se napojíte přímo na dodavatele a zboží se tedy tváří skladem a naopak. Odpadá práce s balením zboží a nějakou expedicí. Pokud si zvolíte obchodní model dropshipping, tak se těmto procesům jednoduše vyhnete. A všechen tento čas a ušetřené peníze můžete věnovat do online marketingu, aby se e-shop dostatečně prezentoval a přinesl nové zákazníky.

Nevýhody Dropshippingu

Asi tušíte, že by tento model byl až moc dokonalý a je třeba si také řici, co je na druhé straně mince. Zbavíte se sice dopravného, skladu, ale stejně za takové služby musíte zaplatit velkododavateli. Prodejem zboží Vaše povinnosti nekončí. Za velkou nevýhodu lze považovat například to, že v případě reklamace musíte všechny náležitosti řešit prodejce, tedy Vy. Ze zákonna máte i dané, že zákazník využije možnosti vrátit produkt do čtrnácti dnů a tento produkt pak zůstává prodejci, nikoliv dodavateli..

Kde začít?

Níže naleznete pár odkazů, které se zabývají Dropshippingem a můžete se zapojit do jejich programu. Nedokážeme v tuto chvíli říci, která služba je nejvíce výhodná a doporučujeme na internetu prozkoumat nějaké recenze.

Dropshipping 2.0

BigBuy

Bezskladu.cz - Dropshipping přes Shoptet

Online marketing

V poslední fázi je třeba si uvědomit, že možná se vyhnete určitým procesům a dokážete snížit náklady na rozjezd Vašeho podnikání, ale online marketing budete každopádně muset řešit. Jestli-že budete začínající e-shop, nikdo o Vás neví a nikdo samovolně na Váš e-shop nepřijde a nečekajte organickou návštěvnost. Chce to mít podnikatelský plán a online strategii. Pokud v tomto nejste odborníci MŮŽEME VÁM POMOCI, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT

MÁTE DOTAZ?