PŘÍPADOVÁ STUDIE

Český výrobce matrací

Autor studie - Kristýna galejová, PPC specialista

Osloveno 1,5 mil. lidí za kvartál a získání 350 konverzí

Český výrobce matrací k nám přešel od konkurenční firmy s tím, že potřebuje dostat svojí značku do povědomí veřejnosti. Tím, že má klient webové stránky na úrovni katalogu, tak se muselo zvážit, co bude danou hodnotou pro měření konverzí. Za konverzi ve výsledku považovat proklik na Google mapu s obchodními místy.

Potřebujeme navýšit povědomí o naší značce.

Požadavek klienta

Strategie - Ads, Sklik a Facebook

Byly vytvořeny dvě formy kampaní Obecná kampaň na podporu brandu a druhá byla ryze produktová. Investice do internetové reklamy za měsíc tvořila 20.000 Kč. Reklama byla realizována přes službu Google Ads, Sklik a Facebook. Každý reklamní kanál byl podporován jinou formou reklamy. Pro Google Ads a SKlik byla zvolena obsahová síť (forma bannerů) a Facebook byl podpořen produktovým videem.

Kvartální výsledky

Během jednoho kvartálu se podařilo vybudovat povědomí o značce u více než 1,5 mil. lidí, kdy počet návštěv na webu překonal hranici 10.178 a počet potencionálních zákazníků přes 500 Kč (konverzí).