ONLINE ZPRÁVY / 30. června 2020

Google Discovery Ads

Autor článku - Petr Mátl, jednatel

Nová forma reklamy osloví až 2,9 mld. uživatelů!

Google představuje Discovery Ads, novou formu reklamy, která může oslovit více lidí, než činí měsíční počet uživatelů na Facebooku a pokud se toto potvrdí, tak je to rozhodně pro PPCčkáře zajímavé i pro klienty samotné. Tento nový formát byl otestován již v loňském roce a očividně se osvědčil.

Tato nová reklama se bude zobrazovat na YouTube v rámci úvodní strany v sekci tipů na další sledování, a v sekci Objevit, kam Google vybírá zprávy. Nechybí ani Gmail pošta v rámci záložek Promoakce a Sociální sítě. Dle informací Google by tato nová forma reklamy mohla oslovit až 2,9 mld. uživatelů. Samozřejmě těžko říci, kolik v České republice a na toto budeme muset přijít.

Jak založit Discovery Ads

V Google Ads při tvorbě kamapně si zvolíte Discovery a zobrazí se Vám dvě možnosti. Forma reklamy carousel s více fotografiemi, nebo klasická reklama s jedním obrázkem. Fotografie můžete nechat vybrat Googlem z Vašeho projektu nebo nahrát nové podklady z Vašeho počítače.

Důležitou roli sehrají kvalitní texty v této reklamě. Bude možné vložit celkem 5 nadpisů a 5 popisů a budou Googlem kombinovány. Nebude chybě ani výzva k akci jako je "navštívit web" a jiné.