INTEGRACE FIREMNÍCH APLIKACÍ A SYSTÉMŮ DO ORGANIZACÍ

firemní apka YASHICA DIGITAL

Digitalizace 4.0

Vývoj aplikací snižující náklady

Co bude za 5 let?

To nevíme, ale digitalizace jde kupředu a poroste i nadále!
Přežijí ty firmy, které budou rychlé a přizpůsobí se!

Zvýšení efektivity
a snížení nákladů

Firmy rostou a procesy zároveň s nimi, ale dají se naštěstí automatizovat a zjednodušit. Nejlepší je aplikovat u procesů, které jsou opakující se a neměnné a nebo fungující na základě nějakých interních pravidel. Vhodné využití je i u procesů, kde je vysoké riziko chybovosti zaviněním lidského faktoru.

Klíčem úspěchu je digitalizace

Zvládnete lépe ekonomické výkyvy, odpadne Vám administrativa a naopak získáte detalnější přehled o aktivitách, plnění plánů, úkolů a jiné. Zlepší se i firemní komunikace, pracovnmí prostředí a odpadnou stresující situace.

Chtějte řešení, které potřebujete

Nepopíráme fakt, že je na trhu velký počet systémů, které řeší digitalizaci, ale stojí statisíce Kč a využijete všechny funkce z 20 - 30%! My Vám vyřešíme ty procesy, které Vás "pálí" a navrhneme řešení na míru, které je přitom cenově dostupné a dá se dále rozvíjet.

Jste naše cílovka?

My se dnes zaměřujeme na firmy menší či střední velikosti, které mají určitý počet zaměstancnů, ale jejich obrat / rentabilita organizace si nemůže finančně dovolit řešení za 500 tis. Kč a více a taková je dnešní praxe.

Aplikované oblasti

aplikace pro plánování výroby

Plánování výroby

Aplikace pro plánování výroby a dodržování výrobních norem. Nastavte plány digitalizovaně a sledujte výkon a efektivitu svých zaměstnanců v reálném čase.

aplikace pro serviní údržbu a revize

Servis a údržba technologického vybavení firmy

Servisní technik může kontrolovat veškeré vybavení a opotřebení pomocí aplikace. K dispozici data o servisních úkonech, opotřebení. Možnost napojení na dodavatele.

Vývoj ERP systémů

ERP systémy

Uzavřená komunikace napříč celou firmou, včetně dokumentace, plánování výroby, řešení požadavků a žádostí napříč středisky a další. Přiřazení rolí, úkolů pro jednotlivá středička / oddělení.

Aplikace pro skladový management

Skladový management

Mobilní aplikace pro skladníky, kteří mohou skenovat čárové kódy / QR kódy a mohou tak rychle do systému zařadit nové zboží a založit příjemku a nebo zajistit výdej zboží.

Aplikace pro výkaz práce

Výkazy práce zaměstnanců a externích pracovníků

Výkaz odvedené práce pracovníků včetně spotřebovaného materiálu s možností napojení na účetní software pro fakturaci za odvedené práce.

Aplikace pro generování obchodních nabídek

Vytvářejte obchodní nabídky rychle a bez chyb

Snížení chybovosti, zrychlení zpracování. Obchodník si jednoduše vygeneruje PDF nabídku dle identity společnosti.

Interní firemní e-shopy

Interní e-shop pro OPP a další

Vedoucí pracovníci např. mistři si mohou automaticky objednávat OPP pro své pracovníky. Lidé z kanceláře si objednají kancelářské potřeby a jiné. Odpadá administrativa a zajistí se BOZP.

Napojení na software třetích stran, Pohoda, Money

Naše aplikace a systémy napojíme na software třetích stran

Naše aplikace a systémy často propojujeme na účetní softwary, skladové systémy či ERP. Jsme schopni propojit e-shop s našim i Vaším systémem. Cílem je automatizace.

Vývoj mobilní aplikace pro iOS a Android

Mobilní aplikace iOS a Android

Využijtelnost i v terénu, kdy si může například obchodník stáhnout danou aplikaci / systém do svého telefonu dle svého operačního systému. Je možnost využívat GPS lokalizaci, skenování QR či čárových kódů, zasílání notofikací a mnoho dalšího.

a další, možnosti jsou neomezené!

Nevíte od čeho se odrazit? Kde by jste měli začít? Využijte naší konzultace, za zeptání nic nedáte

Aplikace v praxi

Naše aplikace v praxi, které dnes firmám zjednodušují procesy, šetří čas a finance. Sjednejte si nezávaznou konzultaci.

i